المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حرااااااااااااااااام كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ghr3m
12-04-2013, 02:28 PM
السلام عليكم ورحمه الله

يا جمااااااااااااااعه فين الاهتمام بالفرقه الرابعه وفين المواضيع؟؟؟؟؟؟؟؟؟

للدرجه دى الاهمال بقى فى المنتدى وكأن احنا الفرقه اللى مهضوم حقها وكأننا عار على المنتدى

عيب كده يا جماعه باقى الفرق قسمها مش فاضى زينا كده

وفين المشرف؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

خلاص الامتحانات قربت ومعتش حاجه واقسام المواد فاضيه

من رأيى تقفلوا قسم الفرقه التالته ده خااااااااااااالص

وفين ردكوا على اللى يسأل على النتيجه

ربنا يسامحكوا

ghr3m
12-04-2013, 02:46 PM
ياريت حد يرد ع الموضوع

sad heart
13-04-2013, 05:03 AM
فعلا منتهى الاهمال ومفيش وجود لأى مشرف

ام جودي
13-04-2013, 09:53 PM
السلام عليكم الاول...انا الموضوع ده هيعملي كاااااااااارثه
انا بره مصر وفي الترم الاول كنت معتمده علي المنتدي والمحاضرات اللي موجوده فيه ومعايا الكتب انا الوقتي الحمد لله نتيجتي ظهرت ونجحت وعاوزه اذاكر للترم التاني خصوصا اني مش بانزل الا علي المتحانات علي طول مش عارفه اذاكر لان مفيش محاضرات من فتره كبيره جدااااااا ياريت حد يرد او يقلنا المشرف فين مين المسؤل عن المنتدي ده .... انا سالت قبل كده قالولي ان كله مشغول في التظلمات بس حضراتكم اللي متخصوش التظلمات يعمل ايه ...معليش المشرف لو مشغول المفروض ان يكون فيه اللي يحل محله ولازم يكون فيه شخص بديل ولو مفيش القدره دي يبقي الافضل ان ميكونش فيه منتدي من الاساس لان الشخص او المجموعه اللي تقرر تنشا منتدي لازم تكون قد القرار ده واد المسؤليه يا اما بلاش.......ياريت حد يرد عليا ويفيدني في الموضوع وبلاش التجاهل حضراتكم..وشكرا

man0ur
14-04-2013, 06:20 AM
يا جماعه دا لينك الفيس بوك بتاع الفرقه الرابعه
هتلاقوا عليه كل حاجه وبالتفصيل
https://www.facebook.com/groups/AshrafKhtaab/

ghr3m
15-04-2013, 02:30 PM
معلش انا قصدت الفرقه التالته مش الرابعه

caio2010
17-04-2013, 01:13 AM
فعلا المنتدى الترم دة سئ جدا مفيش محاضرات ولا ف اهتمام ياريت حد يرد علينا ويعرفنا فين المحاضرات الامتحانات خلاص معتش عنها حاجة وف ناس كتير معتمدة ع المنتدى دة ومش بتنزل الجامعة لظروف منعاها ياريت يبقى ف اهتمام والمشرف يرد علينا

sad heart
19-04-2013, 05:54 AM
جدول الفرقة التالتة (انتظام ـ انتساب )

الأحد 26/5/2013 مالية وتشريع ضريبى

الخميس 30/5/2013 قانون العمل والتأمينات

الثلاثاء 4/6/2013 قانون العقوبات

الأحد 9/6/2013 الشريعة الاسلامية

الخميس 13/6/2013 دراسة قانونية باللغة الانجليزية

prince sense
23-04-2013, 03:39 AM
درجات السكشن بتاعة الاربع سنين هتضاف كلها في اخر سنه ولا درجات السكشن بتاعة اخر سنة بس بلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييز رررررررررررردوا عليا ضرررررررررورررررررررري جداااااااااااااااااااااااا
واذا نجحت في مادة من المواد اللي عايد عليها السنة هيتكتبلي الدرجة الجديدة ولا درجة النجاح يس
يعني انا دلوقتي شايل شريعة دخلت امتحنت عادي يوم 9/5 وجبت في الورقة 17من 20 هيتكتبلي في النتيجة ال17 ولا درجت النجاح بس
افيدوني افادكم الله

prince sense
23-04-2013, 06:05 AM
المنتدى السنه دي بلح اللح مافيهوش حاجة خاااااااااااااااااالص

prince sense
23-04-2013, 06:06 AM
بس عالله الناس تراعى وينزلوا المهم والملغي

prince sense
23-04-2013, 06:10 AM
يا جماعة ايه هوا كتاب المستشار ده وعباره عن ايه (كتاب امتحانات مثلا ولا شرح) ويتجاب منين وبكام عشان انا سمعت عنه كتير اوي في المنتدى الترم الاول و السنه اللي فاتت وخصوصا في ماده الجنائي وكتا المشد لسه بيتباع ولا خلاص راحت عليه
ارجوووووووووووووووووكم افيدوني

prince sense
23-04-2013, 06:12 AM
يا جماعة ايه هوا كتاب المستشار ده وعباره عن ايه (كتاب امتحانات مثلا ولا شرح) ويتجاب منين وبكام عشان انا سمعت عنه كتير اوي في المنتدى الترم الاول و السنه اللي فاتت وخصوصا في ماده الجنائي وكتاب المرشد لسه بيتباع ولا خلاص راحت عليه
ارجوووووووووووووووووكم افيدوني