المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : [استفسار] مشكلة كبيرة

elmagic
01-11-2012, 08:59 PM
أنا مقدم دبلومة علوم دارية وفنفس الوقت أنا ضابط مجند بالقوات المسلحة ووقتى مش بأيدى زى مأنتم عارفين وطبعا مش هعرف أحضر ولا أعرف أى حاجة إلا عن طريت المنتدى وطبعا سألت طلع لازم أحضر قاعة البحث للدكتور صلاح الدين فوزى عشان فيها درجات حضور فياريت حد يعرفنى أعمل أيه وياريت اقدر اتكلم مع أى حد عشان يعرفنى أعمل ايه ويكون معايا ولكم جزيل الشكر
م.أ/ أحمد جمال الدين 01274979855

elmadry
02-11-2012, 05:42 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
الموضوع سهل وبسيط جدا ومش مشكلة ولا حاجة كل الا انت هتعمله انك هتروح تقابل العميد وهتشرحله الوضع وهو هيكتبلك جواب هتقدمه لشئون الدراسات العليا وهيلغى الغياب من عليك ومش هتحتاج تحضر انا بقولك الكلام عن تجربة لان ابن عمى حصل معاه الموقف ده وعمل الا انا قلتلك عليه.
واى حاجة تانية انا فى الخدمة . وربنا يوفقك.

ahmed99
03-11-2012, 04:24 AM
انا درست مع دكتور صلاح، دبلوم عام 2010
ومكنش بيتكلم عن الغياب والـ 5 درجات بتوع غياب البحث الا في المحاضرة الاخيرة واللي قبلها اخذ غياب،، انما طول السنة عادي
من وجهه نظري؟؟
تروح للدكتور صلاح ، لما تنزل اجازه ، وتتقابل فيه، وتكون لابس لبس الجيش وقتها ، ازاي معرفش المهم لما تكلمه تكون لابس لبس الجيش وتقوله وضعي كذا مذا

دي نقطة
النقطة التانية بقا لما تنجح في امتحان التحريري ، هتخش بامتحان الشفوي؟
في دفعتنا ، كان فيه ناس بالجيش
كانوا بيعملوا حركة حلوة ؟؟ يبلس عادي ولما يجي دوره بالشفوي قبل ما يدخل للدكتور ، بيلبس لبس الجيش ههههههههههه عشان الدكتور يعني يعرفه انه بالجيش ويتعاطف معاه وينجحه ويعطيله درجه عليا ، لانه راجل مش فاضي زي بقيت الطلاب ومضثيها جيش وصدقني الفكرة دي هتجيب نتيجة مع كل الدكاتره ن بس انجح الاول بالتحريري

alkingwr
09-11-2012, 10:12 PM
دكتور صلاح فوزي اكيد بيشرح المادة بتاعته و قاعة البحث وطالما عمل كدة يبقي الكل هياخد الــ 5 درجات بتوع قاعة البحث ومش لازم حضور وده عن تجربة

khashaba
10-11-2012, 01:16 PM
الدكتور صلاح متساهل جدا فى موضوع الغياب دا متقلقش