المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : من اولها زهق وقلق واحباط

shaHe.fofa
11-09-2012, 05:21 PM
معلش ياجماعه انا عارفه انى خنيقه حبتين بس اعمل ايه واللهى العظيم انا جالى احباط من قبل ما ادخل الكليه دى بس اعمل ايه بقى مانا ماسمعتش كلمه عدله عنها خااااااااااالص ومع ذلك متمسكه بيها بس شكلى هغير رئى انا اولا ماعرفش حاجه عن تجاره ولا حقوق بس انا ماعرفش ليه بحب حقوق وبكره تجاره مش قادره اروح كليه غير حقوق بس انا ماكنتش اعرف انها صعبه اوى كدا ماحدش نجح السنادى من حقوق المنصوره غير نادر اوى وكله مقبول 680 واحد راسب من 800 ياعنى بشرى خير اوى وكمان مالناش كارنيه النقابه ولا معتبرنا اصلا فى حقوق ماهو مافيش كارنيه نقابه ياعنى مش معتبرنا اصلا معانا ليسانس حقوق اما احنا داخلينها ليه دانا اللى هو معايا دبلوم تمريض 3سنين عدوا هوا عمللنا نقابه وكارنيه وندخل كل المستشيفات وبتاع حقوق اللى مطمرمط اربع سنين ويدرس كل المواد اللى انا شوفتها دى وجالى اكتئاب والحمد لله مالهوش نقابه طب ازاى والله حرام وظلم شرعى معلش انا طولت عليكم اوى بس انا مخنوقه اوى من الموضوع دا المهم دلوقتى انا بفكر احول تجاره خصوصا انى قدمت بس لسا حتى ماستلمتش الكتب بضغط على نفسى وبحاول احول معانى بكرها اوى وبحب حقوق انا محتاره اوى ومش عارفه اعمل ايه كل مشكلتى انى بحبها بس تجاره ميزتها بالنسبالى احسن دلوقتى هو ينفع احول ولا ايه وايع رئيكوا ياجماعه يابتوع حقوق وتجاره معلش طولت عليكم اسفه ارجو الرد:shifty::shifty:

محمد نبيل منتصر
12-09-2012, 03:37 AM
بصى يااختى ادخلى الكلية الى تحبيها حتا لو غيرها اسهل لكنالمستقبل محدش يعرف هيحصل ايه بكرة

استخيرى ربنا .... وتوكلى على الله ........ وكلية الحقوق هتستفادى منها اكتر من اى كلية اخرى ....... خذيها منى نصيحة