المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : محتاج مساعدتكم ضرورى

the finder
09-08-2011, 09:31 PM
أنا مرحلة تانية والنتيجة طلعت وتم ترشيحى لـ حقوق انجليزى المنصورة , المشكلة دلوقتى أنى روحت لشئون الطلبة أقدم فى الكلية لاقيت الموظفين بيقولو لسه الكشوف مجتش وتعالا بعد العيد:shock:!!! وواحد يقولى كمان 20 يوم ومش فاهم حاجة وخايف الكلية تضيع منى,:secret:

ثانيا أنا جايلى فى بطاقة الترشيح المجموع بتاعى عالى فحسبتها :patch_ordi: لقيتها درجتى فى الثانوية العامة+مجموع اللغة الأنجليزى بدون المستوى الرفيع فهل ده صح؟ذى ما سمعت؟

الباشا النائب
12-08-2011, 05:27 AM
انا من المنصوره بردو معاك فى الكليه
طالما انت سألت هناك و حد من الموظفين قالك خلاص عدى عليهم بعد اسبوع كده عشان تتأكد
و بالنسبه للمجموع اه بيبقى مجموعك +50 درجه الانجليزى فى السنتين + 5 درجات مستوى رفيع يضاف لهم إن كان المستوى اللى انت واخده انجليزى

عمرو سلامة
10-09-2011, 12:49 PM
اسال فى مكتب الشعبة وليس الشئون عند الاستاذ سعيد رئيس الشعبة هو هيفيدكوحاول تتصاحب على اى حد فى مكتب الشعبةوخد رقم موبيله وتابع معاه

بخصوص التنسيق حقوق بتجيلك عادى بشكل عام والانجليزى تنسيق داخلى ومفيش فى بطاقة الترشيح حاجة اسمها حقوق انجليزى
بتتكتب حقوق وانجليزى لما تقبل فى الشعبة
وتابع عشان اعداد كتير بتقدم
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||_____ __________ خريج حقوق انجليزى بتقدير عام جيد ((عمرو سلامة))

النقيب
18-09-2011, 03:57 AM
الاستاذ الزميل عمرو بية سلامة انا طالب داخل رابعة شعبة اللغة الانجليزية واود اى طريقة لتواصل مع سيادتكم بشان الاستفسار بخصوص الدراسةولتكن الوسيلة اميلك وشكرا

رودى طه
15-02-2015, 07:07 AM
مشكوووووووووووووووووووووووووور