23 ينويو 2014 د.رزق الريس - ينتهى فى 8/9
 ceiling designs ينتهي فى 12 مايو
صفحة 157 من 1063 الأولىالأولى ... 57107147155156157158159167207257657 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1,561 إلى 1,570 من 10622

الموضوع: النيابة العامة دفعة 2009 - (1) الجزء الأول

Post Thanks / Like
    انا عاوز اجابه قاطعه

Post Thanks / Like
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الامل المنتظر مشاهدة المشاركة
    ازاى نعرف نزول تحريات النبابه العامه بالرغم من انها هتتاخد من تحريات البيابه الادريه اقصد تحريات امن الدوله والبحث الجنائى وليس الامن القومى
    لو انت خلصت تحريات امن الدوله والبحث الجنائي محدش هيتصل بيك وهتتاخد نفس نتيجة تحريات النيابه الاداريه للنيابه العامه بالنسبه للجهتين دول اما بالنسبه للامن القومي وهو مايذيد في التحريات للنيابه العامه عن الاداريه هيتصلو بيك وكده تبقى عرفت ان عندك تحريات نيابه عامه .... . تعرف نزول التحريات اذاي اول ماتعرف ان التحريات نزلت تروح قسم الشرطه التابع ليك وتسأل على امين الشرطه اللى ماسك التحريات وهو هيشوف اسمك ويقولك ان كان نزلك تحريات نيابه عامه ولا لاء ..
    وعلى الله التوفيق

( لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين )
    مصطفى عبدالمجيد

Post Thanks / Like
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxman456 مشاهدة المشاركة
    لو انت خلصت تحريات امن الدوله والبحث الجنائي محدش هيتصل بيك وهتتاخد نفس نتيجة تحريات النيابه الاداريه للنيابه العامه بالنسبه للجهتين دول اما بالنسبه للامن القومي وهو مايذيد في التحريات للنيابه العامه عن الاداريه هيتصلو بيك وكده تبقى عرفت ان عندك تحريات نيابه عامه .... . تعرف نزول التحريات اذاي اول ماتعرف ان التحريات نزلت تروح قسم الشرطه التابع ليك وتسأل على امين الشرطه اللى ماسك التحريات وهو هيشوف اسمك ويقولك ان كان نزلك تحريات نيابه عامه ولا لاء ..
    وعلى الله التوفيق
    ممكن ماتحسش بتحريات الامن القومى يا معلم لأن الامن القومى مالهاش مقابلة وبتتم فى سرية

Post Thanks / Like
    يا رب وفق الجميع واي جديد في التحريات حد يبلغنا للتواصل باذن الله تعالي

Post Thanks / Like
    يا جماعة هى التحريات بتنزل للعدد المطلوب بس اللى المجلس عاوزة

ولا بتنزل لكل اللى نجح فى المقابلة ؟ ارجو الرد لمن يعلم

Post Thanks / Like
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebo_bebo505020 مشاهدة المشاركة
    يا جماعة هى التحريات بتنزل للعدد المطلوب بس اللى المجلس عاوزة

ولا بتنزل لكل اللى نجح فى المقابلة ؟ ارجو الرد لمن يعلم

يابيبو ماهو نجح فى المقابلة مش معناها اللى جاوب على الاسئلة بس فيه معايير تانية كتير وفعلا هيا بتنزل لعدد محدود اللى نجح واجتاز المقابلة واتوافق عليه مبدئيا من قبل اعضاء اللجنة السباعية

Post Thanks / Like
    اسبوع واحد باقى على انتهاء مقابلات اللجنة السباعية ومن بعده يتم العد التنازلى لبدء نزول التحريات

Post Thanks / Like
    محدش عارف التحريات هنزل لكل الجامعات مره واحده ولا بترتيب الماقبلات ؟ وبجد هتنزل بعد اخر يوم في الماقبلات ؟ اللي عنده اخبار ياشباب يطمنا ويقولنا .. وجزاكم الله خيرا

Post Thanks / Like
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منتصر الفيومى مشاهدة المشاركة
    يابيبو ماهو نجح فى المقابلة مش معناها اللى جاوب على الاسئلة بس فيه معايير تانية كتير وفعلا هيا بتنزل لعدد محدود اللى نجح واجتاز المقابلة واتوافق عليه مبدئيا من قبل اعضاء اللجنة السباعية
    يا حبيبى انا مش قصدى اللى جاوب عل السوال انا قصدى اللى اجتاز المقابلة بنجاح
    هل
    التحريات بتنزل للعدد المطلوب بس

يعنى اللى المجلس عاوزة فقط

Post Thanks / Like
    بسم الله الرحمن الرحيم
    أولا أنا أحب أشكر الأخوة القائمين على المنتدى على المجهود الهائل الى بيبذلوه و عدم البخل بالمعلومات علينا

ثانيا أنا يا جماعة كنت عاوز أسأل سؤال أيه الى ممكن يفيد لو ربنا كرمنا و كان لينا نصيب فى النيابة جميعا إن شاء الله أنا بتكلم بعد الدخول سواء من ناحية الانتدابات أو الترقيات أو المرتبات لأنى عارف أن عملية القبول دى بتعتمد على أنك جايب جيد و على ربنا هل بقى دبلومة و لا كورسات لغة إنجليزية و لا كورسات كمبيوتر و لا مافيش حاجة من دى بتفيد و ننزل نتمرن على الحياه العملية أفيد أملا فى كرم ربنا لأنى حاسس أن النيابة العامة بالذات مش محتاجة حاجة من دول على عكس مجلس الدولة طبعا الى بيحتاج دبلومتين و لا حد ليه رأى تانى؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 9 (0 من الأعضاء و 9 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات